- T2F - https://t2f.nl -

Adviseur Marketing & Invoering Mijn Amsterdam – interim

Amstel 1, 1011 PN Amsterdam
https://t2f.nl/wp-content/uploads/2019/07/logo-gemeente-amsterdam.jpg

Functie: Adviseur Marketing & Invoering Mijn Amsterdam – interim
Opdrachtgever: Gemeente Amsterdam
Startdatum: 12-08-2019
Einddatum: 30-11-2019
Aantal uren per week: 24 uur (verlengen mogelijk, tot een totale contractduur van 2 jaar)
Sollicitatiegesprekken: week van 29 juli

Functieomschrijving:
Mijn Amsterdam is het klantportaal van de gemeente Amsterdam waar Amsterdammers 24/7 terecht kunnen voor inzage in hun persoonlijke gegevens, de producten en diensten die zij bij de gemeente afnemen, en voor persoonlijke suggesties voor andere relevante producten en diensten. Het portaal wordt op dit moment ontwikkeld, met als ambitie in de loop van 2019 een MVP (minimum viable product) uit te rollen naar de eerste Amsterdammers.
Ter voorbereiding op deze invoering is behoefte aan een hands-on interim marketing professional voor het begeleiden van de invoering van Mijn Amsterdam, zowel extern naar Amsterdammers als intern naar de collega’s binnen de gemeente.

Werkzaamheden
De opdracht betreft de operationele voorbereiding en uitvoering van de marketing / invoeringsbegeleiding van Mijn Amsterdam naar de Amsterdammers, binnen de kaders van het reeds ontwikkelde invoeringsplan. Anderzijds ook nadrukkelijk de interne marketing van Mijn Amsterdam naar de verschillende interne doel- en stakeholdergroepen.
De marketeer fungeert in het programmateam als het aanspreekpunt voor de werkstroom ‘Invoering en Implementatie’ en werkt nauw samen met collega-specialisten op het gebied van implementatie, communicatie en klantonderzoek om één gezamenlijk verhaal neer te zetten en er vervolgens voor te zorgen dat de invoering van Mijn Amsterdam op deze terreinen op rolletjes verloopt.

Uiteraard kunnen we nadere informatie geven over de gemeentelijke organisatie en de opdrachtgever.

Functie-eisen
– De kandidaat heeft een relevant HBO diploma.
– De kandidaat heeft een afgeronde NIMA B opleiding en is in het bezit van een bijbehorend diploma.
– De kandidaat heeft minimaal vijf jaar ervaring op het gebied van marketing en communicatie bij zowel profit als non-profit organisaties, opgedaan in de laatste zeven jaar.
– De kandidaat heeft ervaring met de marketing- en invoeringsvoorbereiding van een gemeentelijke mijn-omgeving in een grote (bij voorkeur G4-)gemeente, opgedaan in de laatste twaalf maanden.
– De kandidaat heeft drie tot zes maanden aan één stuk leiding gegeven aan een multidisciplinair team ten behoeve van de marketing en invoering van een digitale (mijn-)omgeving.
– De kandidaat heeft ervaring met Agile werken in een grote (bij voorkeur G4) gemeentelijke omgeving.

Functie-wensen
– De kandidaat heeft hands-on ervaring zowel op niveau van (marketing)strategie als uitvoering/projectleiding.
– De kandidaat heeft minimaal 3 jaar ervaring met kwalitatief klantonderzoek.
– De kandidaat heeft minimaal 3 jaar ervaring in een complex werkveld met veel stakeholders.
– De kandidaat heeft eerdere werkervaring opgedaan bij de gemeente Amsterdam.

Over de sollicitatieprocedure
Enthousiast over deze opdracht? Dan ontvangen we jouw reactie graag vóór 26 juli 2019 om 15:00 uur. Stuur je cv met motivatie naar info@t2f.nl of bel ons op 076-5222292.