ZZP & interim opdrachten (semi)overheid Contact
Menu

Project Assistent

Havenbedrijf Rotterdam Rotterdam 32 Uur Online 01-10-2019
Locatie: Wilhelminakade 901, 3072 AR Rotterdam Vacature ID: 99990 Datum: 01-10-2019 Delen:

Functie: Project Assistent
Afdeling: Digital & Information Technology (D&IT)
Opdrachtgever: Havenbedrijf Rotterdam
Startdatum: 15-10-2019 (z.s.m.)
Einddatum: 01-06-2020
Aantal uren per week: 32 uur (ma, di, wo, do)
Constructie: detachering
Verlenging: ja, optioneel
Sollicitatiegesprekken: 09-10-2019 tussen 10h en 17h

Algemeen
Het Havenbedrijf Rotterdam actief voor heel de haven. Havenbedrijf Rotterdam werkt aan het versterken van de concurrentiepositie van de Rotterdamse haven. De haven van vandaag én morgen. Alle (inter)nationale ondernemingen die hier actief zijn, hebben het allergrootste belang bij een bereikbare en duurzame ‘Port of Rotterdam’, die kan blijven groeien. Het Havenbedrijf biedt klanten daarom alles wat nodig is voor de vlotte en veilige doorvoer en bewerking van grondstoffen en goederen. Ook heeft het oog voor de werk- en leefomgeving in de haven én investeert het doorlopend in bestaand en nieuw havengebied, zoals Maasvlakte 2.

Beschrijving afdeling
Je gaat werken op de hoofdafdeling D&IT. Deze afdeling is eindverantwoordelijk voor het realiseren van (nieuwe) digitale producten en daarmee de digitale ambities van het Havenbedrijf Rotterdam (HbR) en haar (internationale) klanten en stakeholders. Het team zoekt hiervoor de samenwerking met collega’s, klanten en stakeholders om moderne vormen van innoveren en lanceren van digitale services te laten zien.
Je rapporteert functioneel aan de projectmanager en valt hiërarchisch onder de lijnmanager van de afdeling Development

Opdracht beschrijving/belangrijkste werkzaamheden
– Je maakt onderdeel uit van het projectteam Digital Twin, waar je als project assistent verantwoordelijk bent voor het leveren van secretariële ondersteuning en (licht) administratieve werkzaamheden.
– Je biedt secretariële ondersteuning aan zowel je projectteam als projectmanager, zodanig dat de primaire c.q. operationele processen accuraat, tijdig, effectief en efficiënt kunnen worden uitgevoerd. Wij zoeken een kandidaat die proactief is, weet van aanpakken en multi-inzetbaar is.

Je bent verantwoordelijk voor
Logistieke voortgang binnen het project, complex agendabeheer, secretariële ondersteuning, organiseren, voorbereiden en bijwonen projectteam overleggen, administratie, documentbeheer Digitale Project Omgeving (DPO).

Competenties:
– Teamspeler.
– Klantgericht.
– Professionele instelling.
– Zelfstandig met een pro actieve pragmatische instelling.
– Communicatief vaardig.
– Accuraat en kwaliteitsgericht.
– Open en transparant.
– Resultaat- en oplossingsgericht.
– Flexibel en multi-inzetbaar.

Eisen
– CV (Word) volledig in het Nederlands en maximaal 5 pagina’s. Aan te leveren bij T2F.
– Minimaal MBO+/ HBO werk- en denkniveau, eventueel aangevuld met een financiële/ secretariële opleiding.

Kennis
– Minimaal 4 jaar ervaring in een soortgelijke functie.
– Aantoonbare ervaring met projectmatig werken
– Kennis van projectbeheersing
– Secretariële vaardigheden (plannen complexe afspraken, organisatie sensitiviteit, organiseren en bijwonen van
projectteam overleggen)
– Affiniteit financiële/administratieve werkzaamheden
– Ervaring in projectmatig werken: 3 jaar in projecten of senioriteit secretarieel
– Ervaring met SAP
– Microsoft Office pakket, Office 365 Windows 10
– SharePoint Specifieke kennis / ervaring

Over de sollicitatieprocedure
Enthousiast over deze opdracht? Dan ontvangen we jouw reactie graag vóór 04 oktober 2019 om 16:00 uur. Stuur je cv met motivatie naar info@t2f.nl of bel ons op 076-5222292.

E-mail deze vacature

Deze website maakt gebruik van cookies. Door bezoek aan deze website geeft u toestemming voor het plaatsen van cookies.

IK GA AKKOORD